Cykel!

5/11/2009 09:41:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag tänker jag hämta min nya cykel. Hm, undrar om någon vill hjälpa mig? Sen hoppas jag få en premiärtur ikväll om vädret är bra! Olivia med, såklart. Hoppas mitt humör blir bättre om jag får börja komma ut och röra på mig. Släppa loss lite goda hormoner (ENDORFINER) som kan motverka alla tråkiga hormoner… Igår var jag då mycket nöjdare efter att ha tapetserat i några timmar.

Först ska vi dock köra till stan en sväng med lilla Baloo. Håll tummarna för att det går bra! Vi ser ju att det går åt rätt håll – men samtidigt så är han ju både bättre och sämre än senast vi var där. Då hade han ju så ont – men han kunde gå i alla fall. Nu har han inte ont, men gå kan han ju inte – om än vifta på tårna.. I morse när jag släppte ut honom så kom han faktiskt upp på alla fyra alldeles själv. Fast flytta på benen går inte.

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Anonym on 11 maj 2009 kl. 11:48

Håller tummar, tår och tassar för att det går bra med lilla Balou..
Hoppas du kan ta dig ut på premiärtur i kväll då, ser fram emot en rapport om cykelturen och om den tapetserade hallen.
Kram från Röbäck

Comment by SMÅKILLARNA on 11 maj 2009 kl. 12:48

Lilla baloo! Vi håller alla tummar vi kan här i Holmsund! Han ÄR ju så fin er lilla hund! /Maria

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers