Andra andningen

5/25/2009 09:13:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Kom in i andra andningen i eftermiddag så jag har faktiskt inte alls varit så trött som jag trodde. Nu ska jag ut och göra klart stallet för natten, och kolla läget. Har inte sett några konstigheter under dagen så jag hoppas det är lugnt. För min del får det gärna vara lugnt åtminstone fram till helgen. Tror vi alla skulle behöva en god nattsömn också.

Har hämtat kameran och såklart följde inget minneskort med. Har jag inte ens tänkt på. Nu har vi gått igenom alla sjuttioelva olika minneskort vi har och inget passar! TYPISKT. Men jag tror att det löste sig precis, det finns fler i familjen som har lite allt möjligt.

Olivia piggnade till efter att hon sovit i nästan fyra timmar på eftermiddan. Nu har hon nästan ingen feber, och hon säger själv att hon inte har ont någonstans. Så jag hoppas hon får sova i natt, lillgumman! Svårt när man inte vet om hon har ont i huvud, bihålor, öron eller tänder…

Etiketter: , , ,

3 hälsningar:

Comment by lillebror on 25 maj 2009 kl. 22:25

Gick det använda?

Comment by Hanna on 25 maj 2009 kl. 23:00

Svar ja :)

Comment by lillebror on 25 maj 2009 kl. 23:21

bra! slit den me hälsenan!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers