Ledig dag..

5/29/2009 11:16:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

fast jag har precis betalat räkningar. Inte roligt denna årets värsta månad då ALLT kommer…

Igår kväll när jag skulle sova så låg bebisen och sparkade på en nerv långt, långt ner i bäckenregionen och det var helt vansinnigt obehagligt. Tänkte att jag aldrig skulle somna, sen gjorde jag det direkt…  Oj så trött jag har varit de senaste dagarna. Ska försöka vila idag då Olivia sover.

Igår fick vi se den berömda förlossningsfilmen på föräldraträffen. Fick lite ångest faktiskt… usch vad jobbigt att gå igenom det där igen! För sent att ångra sig nu, haha. Men när väl bebisen är ute så är ju allt glömt ändå..

Har inga större planer för dagen eller helgen, finns en lång lista på saker som ska göras så det är bara att börja i någon ände!

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers