Dagens händelser

5/18/2009 05:34:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Olivia har haft sitt utvecklingssamtal som kan summeras med att hon är en glad och go’ tjej som fixar det mesta hon ska fixa. Efteråt fick jag mig ett extra barn i form av en liten dagiskille som absolut inte släppa tanken på att jag fick duga som extramamma. Klart han kunde ha fått följa med oss hem, men då hade nog hans riktiga föräldrar blivit ledsna.

I eftermiddag fick Leo premiärhoppa för säsongen. Han ÄLSKAR det ungefär mer än allting annat.. Onödigt att ens bygga en löshoppningsbana, eller att stå med inne på banan för han sköter det där helt själv. Han hoppar, och hoppar och busar och brallar – det är så roligt att se! Vi la inte upp någon höjd eller så idag, eftersom det var ett tag sen, utan han fick leka på lite bara en stund. Men nu får vi köra på lite regelbundet igen helt enkelt. Leo har så bra inställning, rättar sig så fint och har helt ok teknik så vi ser nog ett litet hoppämne där minsann. Skulle bara ha haft honom inriden…

Baloo har tagit några steg idag! Med lite balanshjälp i svansen kan han faktiskt ta några små steg, det kommer fler och fler funktioner men han får ju lära om från början…

Etiketter: , ,

1 hälsningar:

Comment by Emilia on 18 maj 2009 kl. 21:06

Vad kul att han gillar det så mycket. Önskar att jag han rida mer. Känns som att jag aldrig har tid.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers