.torsdag

12/30/2010 01:48:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Vi är fortfarande jätteförkylda. Är så trött på det nu för vore det inte för det då hade nog formen varit ganska god. Har ont i bihålorna på vänster sida, är lite rädd att det är en tand som jäklas. Vad gör jag om jag får tandvärk? Jag kan inte ens bita fast ett papper med tänderna utan att få kväljningar... Det är omöjligt att gå till tandläkaren! Sen har jag så ont i revbenen av allt hostande så nu gör det riktigt ont att hosta. Barnmorskan sa att det inte är ovanligt att man hostar av ett revben.. Läskigt. Olivia hostar mycket också men har ju sin medicin nu och är i övrigt ganska pigg. Svante börjar vara lite snorig han med men är piggelin i alla fall. Johan är också förkyld förstås.

Hästarna har, peppar peppar, hållit sig inne i hagen nu. Vi tar in dem när vi åker bort förstås, tills det känns "säkert" igen.

Idag blir det som en vilodag. Har varit mellandagsrea, hagbyggen och bilskruvande och lite sånt i veckan. Tänkte nästan börja med kontoret, men kom på att jag väntar tills julpyntet ska ut så har vi plats att ställa grejorna som ska ut därifrån. Annars har jag nog allt jag behöver dit in utom ett tyg. Hästarna skulle behöva verkas förstås. Men vi behöver nog vila. I alla fall har jag redan hunnit avverka ett par timmar på soffan, vet inte hur det är med de andra... Ska iväg och handla lite inför nyåret i eftermiddag i alla fall. Snart är vi inne på rätt år. Blir en trevlig kväll imorgon med världens bästa vänner.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers