.lista

12/16/2010 03:03:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Lillebror sover... Vi har lite tråkigt.

1. När gick du upp idag?
Klockan 02.10, 04.30, 06.00, 09.38

2. Diamanter eller pärlor?
Båda, till olika tillfällen. Men jag har en fin liten diamant på fingret.

3. Senaste filmen du såg på bio
Himlen är oskyldigt blå.

4. Favorit-TV- program?
Greys? Idol? Skavlan? På spåret? Beror på humöret...

5. Vad åt du till frukost?
O'boy för ovanligetens skull (dricker alltid te) och limpmackor med skinka på.

6. Vad är ditt andranamn?
Marie.

7. Din favoritmat?
Eh. Svår fråga just nu. Gillar mat som jag slipper laga annars gillar jag inte mat. Det är graviditeten som spökar förstås.

8. Vilken mat gillar du inte?
Lever. Köpesköttbullar. Och ja just nu är listan mycket längre, tex kyckling, korv och en hel del kött... Skulle lätt kunna återgå till mitt vegetariska jag just nu.

9. Favoritchips?
Crème cheese, de enda jag gillar egentligen.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Alltså, nu är det ju playlists på Spotify som gäller.

11. Vilken bil kör du?
Passat V5 4-motion

12. Favoritmacka?
En riktigt god räkmacka. Vore gott.. Idag..

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Folk som bara diskuterar för diskussionens skull. Hate it.

14. Vilka är dina favoritkläder?
Jag är en jeans och tröjtjej egentligen så jag längtar efter att känna mig bekväm i det.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Just nu lockar någon söderhavsö med vita stränder, turkost vatten, hängmattor och sol, sol, sol.

16. Favoritklädmärke?
Som gravid - HM. Prisvärt och sköna kläder. Allt jag begär. Annars - har nog ingen favorit.

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Svårt att svara på.

18. Favorittid på dagen?
Morgon.

19. Var är du född?
I Umeå.

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Oj. Lite av en allätare! Men inte fotboll.

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola.

22. Fotboll eller ishockey?
Ishockey

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla just nu.

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr.

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Näe, behåller nog det för mig själv i så fall. Börjar tröttna på att bjuda på mig själv när ingen bjuder tillbaka.

26. Vad ville du bli när du var liten?
Veterinär. Det vill jag fortfarande...

27. Bästa barndomsminnet?
Allt kul man haft med kusinerna tror jag.

28. Varit i Afrika ?
Nej.

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Ja.

30. Varit med om en bilolycka?
Nej. Men nära nog.

31. Favoritdag i veckan?
Fredag, då börjar helgen.

32. Favoritrestaurant?
Någon bra Kina.

33. Favoritblommor?
Pionen ligger bra till, har två i hagen.

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
MAX

35. Äger du en cykel?
Ja.

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Absolut ingen.

37. Läggdags?
Sent.

38. Senaste personen du delade en middag med?
Min familj.

39. Vad lyssnar du till just nu?
Nån pianomusik.

40. Favorit färg
Beror helt på.

41. Hur många tatueringar har du?
Tre.

Etiketter:

1 hälsningar:

Comment by Erika on 17 december 2010 kl. 08:49

Snodde listan av dig :)

Hoppas allt är bra med dig och familjen! Kram/ Erran

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers