.nyårsafton

12/31/2010 11:33:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Har inte hunnit klart min årskrönika men den kommer... Kanske idag. Annars vill jag passa på att önska alla en trevlig kväll och ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR! <3

Just nu så badar vi. Svante är sur för han får inte ha snutte i badet. Börjar vara sovtajm...



Johan är ute och gör klart för hästarna som får gå in i afton för att slippa eventuella raketer. Men det brukar vara lugnt här i byn. Snart ska vi förbereda vår del i nyårsmenyn och så mycket mer har vi inte planerat idag. En annan måste väl duscha och så också.

Har haft så fruktansvärt ont i kroppen, lungor och revben. Det sliter och drar överallt när jag hostar och nu är jag så trött på att vara förkyld och ännu tröttare på att vara gravid. Johan lovade att vi kunde åka till BB efter tolvslaget. Men bebis måste ju få växa till sig lite, 4 veckor till får jag nog härda ut.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers