.godmorgon

12/20/2010 10:39:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Sitter och äter frukost med Svante i knä. Han kollar youtubeklipp. Han är lite sjuk fortfarande och lämnar mig inte gärna. Eller tutte och snutte. Själv kände jag mig som överkörd av ett tåg i morse. Inga fogar eller bebis som bråkar, utan det är förkylningen som härjar i kroppen nu. Och sömnlösa barn. Svante har inte sovit lika bra i natt och Olivia kom till oss när vi gick i säng igår kväll och då kunde hon inte somna. Sen har hon grinat och klagat hela natten. Vet inte riktigt över vad, det visste hon inte själv. Kanske hon också börjar bli förkyld?

Snart händer det. Kollade på termometern i morse och det var –19. Snart kryper vi under – 20 strecket. Det är bara december och jag är redan så less på snö och vinter. Ja men visst, det snöar ju också! Vi såg The day after tomorrow igår och jag har aldrig levt mig in i en film så. Jag låg under ett stort täcke och bara frös, Johan trodde jag skämtade men han kände ju att jag var absolut iskall. Känns lite varmare i huset idag faktiskt och varmvatten har vi också så strax ska vi gå och bada/duscha lite innan vi hämtar hem Olivia. Det är väl bäst att vi gör det nu på en gång då antar jag.

Etiketter: , , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers