.advent

12/05/2010 09:03:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Andra advent idag. Vad fort det går... Men jag känner mig inte ett dugg stressad då julklapparna är klara! Vi ska julpyssla lite i veckan tänkte jag, sen ska vi väl slå in julklapparna också. Bakar gör vi nog när och om vi känner för det. Har planer för ett pepparkakshus också... Vore kul att se om det blir av!

Jag har varit så där fruktansvärt trött idag, några dåliga nätter nu. I morse när jag vaknade kände jag mig som 100 år gammal, fanns inte en del på min kropp som inte värkte. Eller jo, magen värkte inte alls. Men annars, från fingrarna och ut i tårna. Vi drog oss till halv elva för jag var så trött och Johan också. Olivia gick upp en timme tidigare men ville se lite TV. Svante väckte jag när jag gick upp... Tror han tycker det är skönt att ligga och dra sig också, han var rätt vaken då jag kom in och frågade om han inte skulle upp. Lustigt att ett så aktivt barn verkligen kan njuta så av att sova och vila. Eller det kanske är logiskt? Skulle förmodligen sova mycket bättre om jag höll Svantes tempo bara en förmiddag.

Humöret har inte varit på topp varken igår eller idag men jag är bara så trött..

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers