.dag29

12/10/2010 11:53:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Mina ambitioner.

Jag har ju trots avsaknad av all kreativitet och lust just nu, vissa ambitioner. Att hela tiden sträva efter att utvecklas, komma framåt, må bra - det vill vi väl alla? Jag vill ha en stark och trygg familj, jag vill kunna ha mina hästar och få utvecklas även där. Att stå stilla på samma ställe är inget för mig, jag behöver känna att jag utvecklas framåt. Sen har jag två stora ambitioner i livet, som liksom är mina utmaningar. Det jag ska ha fixat innan jag är klar. Ibland börjar jag lite trevande, men jag kommer liksom aldrig till skott. Fastnar. Det passar inte just nu. Vilket ska jag börja med? Projekt A eller projekt B?

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers