.hockeykväll

12/09/2010 07:28:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Ikväll är J på hockey i stan och vi andra är bara hemma. Snälla barn ikväll så det är ganska lugnt och skönt. Vi har precis sett julkalendern och ätit lite frukt, så snart ska barnen i säng. Jag ska nog bädda ner mig i soffan jag. Är så väldigt trött. Vet inte vad jag ska göra åt mina sömnproblem. Längtar efter lite amningshormoner. Man sover så gott och effektivt på dem.



Idag har vi bakat lite julmuffins.. Några banan, några äpple. Alla goda! Har fixat lite annat också, listor är bra för då får man något gjort. Ska skriva en till imorgon också. Men inte till mig utan det är Johan som måste fixa ett par saker; banken (dosa+bankID mobil VIKTIGT), skicka paket (2st!) och så har jag mailat en grej som du skulle fixa till mig!!!

Annars, alla friska och krya och bebisen har fötterna långt in under mina revben just nu och möblerar om.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers