.söndag

12/19/2010 01:25:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Svante har sovit bra i natt. Bara vaknat till en gång och somnade om med nappen. Han vaknade vid halv tio, varm förstås men drog i sig en vällingflaska. Sen låg han och fnissade i sin säng innan han kom över till våran säng och myste med oss en stund.

Men sen vi gick upp så har han inte varit på lika strålande humör, väldigt ledsen och missnöjd. Han fick en alvedonsupp, men han har krasslig mage också så jag vet inte hur mycket han hunnit ta åt sig av den eller om allt kommit ut? Kan vara tänderna som spökar då han har både feber och så risig mage, och supersvullet tandkött men man vet ju aldrig med Svante känns det som. Alla andra tänder har kommit rätt smärtfritt.

Jag är ju superförkyld själv, fryser, har ont i kroppen och halsen. Det syns ju inte direkt utanpå heller så han kan ju gott och väl ha samma... Med mage som bonus, den är ju knasig rätt många dagar i veckan ändå. Nu sover han igen i alla fall, Johan är ute och kör lite traktor och jag har lovat att inte städa hela huset idag också, så dumt nog har jag lagt mig i soffan... Lär väl aldrig ta mig upp. Måste hänga lite tvätt och slå in ett par paket så jag ska göra ett försök. Sen åker vi och hämtar hem Olivia!

5 dagar till jul bara! Oh my!

Etiketter:

1 hälsningar:

Comment by Erika on 19 december 2010 kl. 13:54

Krya på er vännen!
Kram/ Erika

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers