.julfest

12/07/2010 08:40:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Varit på julfest på dagis ikväll! Oj så fint de sjöng, lussetåget gick alldeles strålande. Satt och skrattade lite åt O, hon såg precis ut som min lillebror på hans luciatåg med dagis en gång i tiden. Kunde inte stå stilla, hon viftade med tärnljuset och fäktades med kompisen bredvid.




Bjuder på en pixlig bild för jag har inte frågat kompisen om han vill vara med... Men hon var SÅ fin, våran lilla tärna. Ska visa bättre bilder sen, vi har ju inte lussat klart än!





Svante fick ju ÄNTLIGEN komma in på dagis och leka. Han är inte den blyga och försiktiga typen. Nu kommer det att bli ännu svårare att hämta Olivia från dagis då han vet hur mycket kul man kan ha där inne. Han var rätt blöt efter alla lekar... Inskolningen börjar efter jullovet, men det känns ju "klart" redan.

Etiketter: , ,

3 hälsningar:

Comment by lillebror on 9 december 2010 kl. 19:46

Jag erkänner ingenting! Och vet absolut inte vad du pratar om?! ;)

Comment by Hanna on 9 december 2010 kl. 20:38

Det behöver du inte, allt finns på film :P

Comment by lillebror on 11 december 2010 kl. 22:02

Mmm jag vet! Men det var inte jag! Helt klart en förfalskning! =)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers