.sötnosen

12/01/2010 11:58:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Olivia vet ju att pappa är i Danmark och att han åkt flygplan dit. Idag när vi var ute såg vi ett plan på väg söderut.

"Titta! Är det pappa som flyger det planet?"

frågade lilla sötnosen... Det hade varit något det. Tänk att när man är tre år så kan pappa, och mamma för den delen, precis allt. Synd att den tron växer bort. Jättesynd.

Etiketter: ,

1 hälsningar:

Comment by ~Hanna~ on 2 december 2010 kl. 08:54

Haha det är lääänge kvar innan den tron är borta, jag trodde på riktigt att mamma visste allt fram till dess jag var 17 eller 18. Men det är inget jag pratar högt om... Hon var så klok och förståndig, sen började jag väl se mig om i världen och insåg att inte riktigt allt stämde... Men det är en härlig känsla. Föräldrar vet allt.=D

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers