.konstigt

12/12/2010 10:17:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Det är konstigt med bloggvärlden. Oviktiga nyheter sprids som löpeldar och alla tycks blogga om samma sak. Men ingen av de bloggar jag läser har då med ett ord nämnt dagens stora nyhet, terrordådet i Stockholm. Själv vill jag nästan inte tänka på det, tycker det är obehagligt och läskigt och påminner alldeles för mycket om vårt eget bombdrama för att det ska kännas bra. När jag blundar så känner jag chockvågen från bomben och ser folk springa i panik igen. När vi satt och svettades på flygplatsen, och bara längtade hem till trygga Sverige så kändes det ju just tryggt att åka hem. Nå, i Ulriks hoppas jag vi kan känns oss trygga ett tag till i alla fall.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers