.fredag

12/17/2010 08:30:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Godmorgon.

Blev väckt av en telefon strax före halv åtta och insåg att jag sovit hela natten utan avbrott, alltså typ sex timmar drygt! Blev jätteglad, kan inte komma på när det hände sist. Min make förstod inte alls min glädje dock, HAN hade ju minsann sprungit HELA natten för Svante hade ju klagat både klockan tre och klockan fyra tydligen. Det är tungt att behöva ge honom nappen ska ni veta. Nå, det var ju synd att han som kan lägga sig och sova var som helst, när som helst och hur som helst var tvungen att avbryta sin sömn två gånger. Det var väl antagligen mitt fel att han försov sig också eftersom jag inte sparkade honom ur sängen när väckaren ringde, som vanligt. Tur jag slipper byta blöjor på honom i alla fall.

Ligger och drar mig i sängen. Borde sova lite till när jag har chansen att vara utvilad en gång. Men lillskruttbebisen har morgongympa och snart vaknar nog ändå något barn. Olivia somnade inte förrän vid tiotiden igår, precis när hon skulle sova försvann nämligen strömmen och hon fick ligga i soffan i TV-rummet istället där jag satt och läste med tända ljus. Tydligen kunde det finnas spöken i hennes rum. Så det tog en stund innan hon kunde varva ner och somna.

Det om detta. Har nå jävulska kramper i ryggslutet just nu så jag ska lägga mig på värmedynan en stund.

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers