.lista

12/19/2010 08:46:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Väntar på något som tar lite tid...

ALLMÄNT...
Namn: Hanna
Piercingar: Nej inte längre
Tatueringar: Ja
Längd: 175 cm
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: brun
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: Inte direkt, men vissa dagar så finns det andra idéer. Som idag, 18 grader kallt, blåsigt och snö - allt på samma gång. Det kan egentligen inte vara meningen att vi ska bo här permanent.
Tänker du på självmord: ja men inte som ett alternativ för egen del utan snarare hur någon kan drivas till det och hur det drabbar anhöriga -alltså ur ett sociologiskt perspektiv. Det kan man tänka på ibland.
Tycker andra att du är attraktiv: jag antar det även om jag har svårt att se det just idag.
Vilket shampoo använder du: Just nu GLOW. Det är värdelöst.
Vilken parfym använder du: Just nu CK one som är den enda jag står ut med.
Vad är du rädd för: Att något ska hände dem jag älskar.
Gillar du att tvätta: Jag tycker nog inte så mycket
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja.


SENASTE...
Film du hyrde: kommer inte ihåg.
Film du köpte: en disneyklassiker till Olivia.
Låten du lyssnade på: Mikrofonkåt
Låten du hade på hjärnan: Nån julsånger helt klart.
Låten du laddade ner: Ingen aning! Det var länge sen.
Personen du ringde: Mamma
TV program du tittade på: Postkodmiljonären
Personen du tänkte på: Svante (han ropade "mamma" nyss men blev tyst igen så jag antar att han somnade om?)

FAVORIT...
Mat: som jag inte lagat själv.
Låt: omöjlig fråga ju. Men t.ex. Foolish Games/Jewel är en sån där som ligger bra till. Bland många andra.
Sak att göra: Skapa
Sport: Ridsport
Dryck: Just nu, isvatten.
Kläder: Jeans och T-shirt
Film: Finns några men senast i raden är helt klart Slumdog Millionaire. Fantastisk film.
Bil: Min första BMW.


ANTAL...
Gånger du varit kär: På riktigt? Max ett par gånger.
Gånger ditt hjärta brustit: Tror aldrig det har brustit.
Hjärtan brustit på grund av dej: 27.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: ?
Ärr du har på kroppen: 27.


SENASTE...
Bok du läste: Nu kommer jag ihåg! En sannolik historia av Karin Alvtegen
Personen du fick mail av: vet inte...
Personen du fick brev av: Men gud! Vem skickar brev? Jo nu vet jag. Jag fick ett brev av en kompis som bodde i Australien. Men det är ett par år sen. Men vi ses snart, redan till sommaren faktiskt. Före det var det från en kärlekskrank kille som bad om ursäkt för att han betedde sig som en stalker samtidigt som har rättfärdigade sitt läskiga beteende. Vissa saker saknar man inte.
Personen du fick sms av: bästa M som hade goda nyheter.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det var ett par timmar sen.

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: så lite som möjligt
Var det kul: Hur kul dom helst. Not!
Hur tidigt stiger du upp: mellan 8-10 brukar jag ge upp.
Gillar du att slåss: Nej, verkligen inte
Vad ska du göra ikväll: Sova, snart
Är du seriös: Ja
Vad är du allergisk mot: Småsaker, inget jag behöver tänka på
Var har du ont: vill inte säga
Använder du hårspray: Sällan
Kan du stå på händer: knappast varken på det ena eller det andra sättet just nu.
Favorit serie: Grey's

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Var sak har sin plats...
Gillar du ketchup: Ibland, mer och mer sällan faktiskt.
Är du glad nu: Helt ok
Var du glad igår: Jadå
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Musik
Stockholm är: En stad
Göteborg är: En helt annan stad
Kan du sjunga: Klart jag kan
Mer värt än guld: Det mesta, livet, lyckan, kärleken
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: USA
Ska bli skoj: Jul, närmast
Ska inte bli skoj: Övertid
Sparar till: Att resa
Väntar på: Bebis
Pålägg som gäller: Många faktiskt

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers