.relationsfrågor

12/20/2010 03:18:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Måste sluta med dessa listor snart.

Relationsfrågor

Vad heter ni? Hanna och Johan

Hur träffades ni? Vi träffades när vi bodde i Härnösand, första gången på H2IF:s infomöte under insparksveckan.

Hur länge har ni varit tillsammans? 7 år om två månader ungefär.

Är ni förlovade? Ja plus moms.

Bor ni ihop? Ja

Har ni barn? Ja

Har båda körkort? Ja

Kommer du ihåg er första kyss? Jajamensan.

Vem sa "Jag älskar dig" först? Johan

Vem är äldst? Jag.

Vem fyller först på året? Jag.

Vem sjunger bäst av er? Johan. Men jag sjunger oftare haha.

Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja, lite.

Vad har ni gemensamt? Livet.

Blev du kär i första ögonkastet? Nej.

Har ni någon speciell låt? Ja

Har ni stora framtidsplaner? Många i alla fall.

Har ni gråtit i varandras armar? Ja.

Har ni varit utomlands tillsammans? Ja

Vilket är ert bästa minne? Barnens födelsedagar kanske?

Vem lagar bäst mat? Det beror nog på vad

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Lagar mat, handlar, stökar, leker, lägger i säng barn, gårdssysslor och hinner vi så kanske vi ser TV en stund.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nej det vore enformigt att göra det hela tiden..

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Johan bodde rakt ovanför mig och jag undrade vad det var för mystiska ljud där uppe. Ett biljardbord och kulor som hamnade utanför visade det sig...

Blir ni lätt svartsjuka? Inte alls.

Brukar ni bråka? Nej det går inte att bråka med honom hur mycket jag än försöker.

Ringer eller SMS:ar ni mest? Både och. Vi hörs då några gånger varje dag då han jobbar.

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Han är fin.

Brukar nån av er prata i sömnen? Nej, tråkigt nog!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers