.tisdagmorgon

12/21/2010 09:21:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Godmorgon. Uppe före Svante idag, så jag sitter i gryningsljuset, dricker en kopp te och njuter av lugnet. Eller njuter.... Anledningen till att jag varit vaken de senaste timmarna är trycket bakom skallbenet och kniven som varit framme i halsen. Igår hade jag som enda mål att köpa Alvedon till mig själv men inte ens det lyckades jag med. Hoppas Svante mår bättre! Igår kväll och i natt har han varit het som en ugn igen. Olivia lät trött i morse, men det blir ju bara kul på dagis idag med julpyssel och julmat och snart får vi hämta hem henne! Jullov! Oj vad hon är spänd inför jul och alla paketen. I år kan man verkligen bygga upp en förväntan innan julafton. Hoppas vi får vara friska bara.

Idag är det lite varmare (-16 på baksidan där det är kallast) ute faktiskt och det verkar ha slutat snöa. Vi har ju fortfarande ingen snö att tala om och det som kommit senaste dagarna är ju bara puder. Ser ut att ligga ungefär 2 dm på taken. Endast Hanna är vaken.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers