.torsdag

12/01/2010 11:28:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag har vi tagit det rätt lugnt. Badat, varit ute, bakat pepparkakshjärtan, käkat deg... Syrran kom hit på eftermiddan till barnens stora glädje. Mycket bus. Hon fick känna på lite treårstrots också haha. Mina föräldrar bjöd in sig på middag (och tog med maten) så det blev perfekt och vi har fixat ännu en kväll utan pappan. Jag hade gjort klart alla sysslor (typ tvätt, disk, sopor, eldning, vattning av djur...) före åtta dessutom så har kunnat ta det lite lugnt istället. Annars får man ju ta det när kidsen gått i säng. Innan det blir soffläge. Nu har jag lagt på i pannan, det ska få ta sig lite innan jag går i säng. Hoppas O har somnat nu, hon var vaken hela tiden medan Jessica var kvar och gjorde mig sällskap - det blir ju så spännande! Men tror hon slocknade en minut efter att hon gått. Har inte hört ett knyst.

Sov gott!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers