.uppdatering

11/25/2010 02:53:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Fick fyr i pannan till sist! Hoppas det brinner bra fortfarande för om en stund ska jag gå och lägga på igen. Här har vi femton grader kallt idag och det var samma i Norsjövallen då jag hämtade Olivia så jag antar att det börjar jämna ut sig nu när det varit kallt i flera dagar. Annars kan det skilja sig rätt mycket, det är ju en viss höjdskillnad.

Olivia var så glad och mysig när jag hämtade henne idag, för att förbytas när vi kom hem. Hon ville inte ha handskarna på från garaget och upp till huset, hann såklart ramla och bli riktigt kall då jag fick jaga efter Svante ända ner till vägen och hon inte ville gå in utan oss. Så nu har hon provat på att kyla ner händerna så där på riktigt så att det gör ont att få tillbaka värmen i dem. Skulle tro att hon i alla fall de närmsta dagarna tar på handskarna när man säger till henne. Sen var hon riktig tjörmig, ingenting var bra och det gick inte att prata med henne så jag skickade henne till soffan och sa att nu ligger du där tills du är glad igen. Två sekunder senare sov hon Det är jobbigt att vara på bad med dagis! Hörde att hon var trött redan i morse då Johan väckte henne. Svante kom isäng efter ytterligare en stund så jag har sorterat lite papper och fixat med sånt där tråkigt kontorsarbete. Har dock inte betalat räkningarna ännu utan jag gör det imorgon då även mina miljoner rullat in. Det här är en riktigt, riktigt tung månad – fy vilka räkningar vi har alltså! Blä. Kvartalsräkningar suger.

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by lillebror on 25 november 2010 kl. 18:40

akta så inte håret brinner upp när du fjuttar eld i pannan!

Comment by Hanna on 25 november 2010 kl. 20:33

Får man en fyr i pannan tänker man inte så mycket på frisyren...

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers