.lugnt

11/20/2010 12:11:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Det har varit en lugn dag på alla sätt och vis. Jag har verkligen inte gjort något utan bara vilat mig i form. Och magen har inte bråkat heller så nu hoppas jag få sova gott i natt. Trött är jag då, om än jag är som piggast från åtta på kvällen till efter midnatt. Annars är det zombievarning...

Varit på Idolfika förstås, med sorg sett Weise åka. Synd faktiskt. Fast jag gillar ju Olle men han har inte varit bra nog senaste gångerna. Helst hade jag sett Linnea åka... Börjar tröttna på att allt hon gör låter likadant. Jay imponerade stort ikväll och visade mer bredd än jag trodde han hade i sig. Like a prayer var ju bara så GRYM. Helt sjukt bra faktiskt. Jag var riktigt orolig för en flopp innan och så går han in och gör den så bra!


Godnatt där ute...

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers