.godmorgon

11/04/2010 09:24:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Äntligen lite sol! Får passa på att njuta den lilla stund det varar, ser ut att kunna bli lite annat väder efter lunch.

Natten har varit ok faktiskt, Svante somnade lite bättre och sov sen till kvart över åtta i morse. Olivia har sovit i sin säng hela natten också och det fungerar (peppar peppar) fortfarande helt otroligt bra med nattningen. Jag tror vi bestämmer att vintertid är bra i det här huset.

Jag sover också bättre men börjar känna av den där stora tröttheten som kommer under sista trimestern - ja vi börjar väl vara där när som helst antar jag. Skulle kunna somna sittandes där jag är just nu, ibland är det helt sjukt svårt att hålla ögonen öppna och jag vill bara vila! Så nu gäller det att passa på då Svante sover - då ska det vilas. När O har varit på dagis behöver även hon vila en stund så det går ganska bra ändå...

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers