.måndag

11/08/2010 09:14:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Godmorgon.

Var inte alls en kul kväll igår. Jag bara låg och skakade under två täcken och kunde knappt vara uppe och gå. Kändes som om huvudet skulle explodera då jag reste mig och det gjorde så ont i precis hela kroppen. Stackars Johan försökte kommunicera med mig igår men det gick nog inte så bra, vet inte vad vi kom fram till. Men idag känns det ändå lite bättre, har ont i huvudet men ingen annanstans i alla fall  just nu. Vi ska se om vi inte får i oss lite frukost nu.

Idag är det friskt, 12 minusgrader i U-dal men vackert. Nu ska jag se om jag måste elda.

Etiketter:

2 hälsningar:

Johan on 8 november 2010 kl. 12:35

Lycka till med eldningen. Puss

Comment by Hanna on 8 november 2010 kl. 16:04

det går åt h-vete som allt annat

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers