.dag16

11/27/2010 09:28:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Min första kyss.

Jag är på alla sätt och vis nöjd med den och kommer ihåg den precis hur väl som helst. Den var nämligen helt perfekt – på alla punkter utom en men den är jag villig att överse med.

Det var en stjärnklar höstkväll, det var så kallt ute att det var nästan minusgrader och vi var ett gäng som var ute och fnittrade i natten. Livet var på topp. Jag gick med en killkompis och vi tittade på stjärnorna, skrattade och sjöng och helt plötsligt kysste han mig. Det var den första, den var verkligen helt perfekt, en liten överraskning, lagom lång, varm, mjuk och jag blev nog lite tagen av stämningen.

Bara det att jag delade inte alls hans känslor, så det blev ingen andra kyss. Men den var först och den var bra.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers