.timmarna

11/03/2010 11:32:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Sista rycket!

Vid sextiden:

IMG_1535

Olivia utför akrobatiska övningar.

 

Sjutiden:

IMG_1534 IMG_1536

Jag hänger i tvättstugan, blir chockad av min spegelbild i fönstret (vem är the Blob) och fattar inte hur mycket tvätt en tvåbarnsfamilj kan producera egentligen. Min tvätthög är alltid minst.

Åttatiden:

IMG_1537

Verkar unghästen Bella. Hon sköter sig strålande, börjar vara som en gammhäst… Johan är också duktig förstås.

Niotiden:

IMG_1539

Äntligen soffläge! Ser inspelningen av Grey’s som började lite tidigare…

 

Tiotiden:

IMG_1543

Fortfarande soffläge! Fått sällskap. Vi ser Arga snickaren från ännu tidigare ikväll. Bra avsnitt, Johan har en ny idol i kärnfysikern.

 

Elvatiden:

Snapshot_20101103_42

Sängläge. Svante klagar lite emellanåt så jag hoppas vi får sova lite. Nu ska jag se Scrubs.

Etiketter: ,

1 hälsningar:

Comment by SMÅKILLARNA on 4 november 2010 kl. 08:52

HAHA, min tvätthög är också alltid minst - jag fattar inte det? =)/maria

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers