.torsdag

11/18/2010 11:20:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Den här dagen är inte alls särskilt bra. Mest för att jag har spenderat tiden på toaletten sen klockan fem i morse. Inte mitt favoritställe precis. Jag känner mig överkörd av ett tåg. Man blir nästan orolig för förtidsbörd. Det vore onödigt.

Små ljusglimtar dock, till exempel fick jag säga Hej då till en kvittrande glad och morgonpigg Olivia som vaknade själv, klädde sig själv och tog med sin pappa på dagis. Typ. En annan ljusglimt i tillvaron har varit att Svante passade på och tog sovmorgon till halv elva då jag väckte honom. Hade han inte gjort det vet jag inte hur det hade gått. En tredje ljusglimt är att jag precis fick veta att jag vunnit en tävling och att det kommer ett pris i brevlådan som jag kommer att ha nytta av. Jag skrev ihop en liten text om hur jag känner inför någonting jag har att vänta framöver. Jag vill nästan inte ens tänka på det, men jag hoppas att priset kommer att vara till hjälp.

Nu måste vi skynda och hämta Olivia som har gjort sin dag redan medan vår knappt ens har börjat. Jag väljer att radera de senaste timmarna och hoppas, hoppas att det blir bättre nu.

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers