.tapetserat

11/16/2010 11:52:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Tog oss lite barnledigt ikväll och tapetserade lite istället. Arbetsbyte med andra ord. Det gick förvånansvärt bra att studsa upp och ner för pallen, hänga tapeter och greja. Men nu när jag stannat av så känner jag att ryggen börjar stelna ihop, tur jag ligger i sängen på värmedynan. Det går bra så länge man håller igång. Vi hann inte riktigt allt så det blir lite tapetsering nån annan dag, men nu är det bara det "roliga" kvar så det ser jag fram emot.

Barnen skötte sig strålande, Svante var trött och slocknade direkt han kom i säng. Olivia härdade ut tills vi var klara... Men båda somnade direkt här hemma också. Svante har lite hosta, och lite eksem idag. Har tagit en paus i dagboken för nu. Det är nämligen samma, samma hela tiden. Magen är halvdålig, eksemen är måttliga - nu avvaktar jag något större utbrott... Eller helst att det blir bra bara så där.


Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers