.tisdag

11/23/2010 09:22:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Godmorgon världen.

Har jag sagt förr att jag är trött på att vara trött? Har precis vaknat (för sjuttielfte gången) och jag längtar bara tills jag får sova igen. Hade svårt att somna i natt också, och vid ett så hör jag att någon står i sovrumsdörren. Länge och väl. Till sist frågade jag vad hon ville?(Olivia alltså). Det blev drama förstås men till slut kom det fram att hon ville sova hos oss. Jobbigt att vara tre år alltså. Hoppas hon är pigg idag till dagisfotograferingen! Tur det inte är jag som ska fotograferas...

Igår började jag med julklappsshoppingen. Har inte tänkt springa en meter på stan i år. Just nu får jag ju så mycket sammandragningar eller förvärkar så fort jag går utanför dörren, så det är inte ens kul. Så var det ju de där fogarna också. Det kanske blir bättre men jag tänker undvika att slåss med folk på stan i alla fall. Det går så bra att sitta hemma och shoppa så. Klart underskattat.

Nej, nu har vi dragit oss nog. Upp och hoppa!

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by Jennie~* on 23 november 2010 kl. 11:30

Låter alldeles ypperligt med julshopping på nätet! Vi vill gärna ha en önskelista snart också :)

Kram

Comment by Hanna on 23 november 2010 kl. 20:57

Nu har ni fått en minivariant på önskelistan, blir inget avancerat i år ;)

Kram!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers