.tidsfördriv

11/16/2010 11:00:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Lånat av Erika

Vad blir ditt namn baklänges?
-Annah

Rakt eller lockigt hår?
-En gång i tiden var det spikrakt.

Är du kär i någon?
-Yes

Vad gör du när det regnar?
-Antingen så drar jag täcket över huvudet, eller så passar jag på att vara inne och fixa utan dåligt samvete, eller så gör jag precis det jag hade planerat, eller så går jag ut och omfamnar regnet.

Har du en dröm som gått i uppfyllelse?
-Fler än en.

Vad har du som startsida på Internet?
-http://www.godstart.se/

Vem ringde du senast?
-Syrran i förrgår

Tycker du att sengångare är söta?
-jadå

Har du haft vattkoppor?
-Japp

Vilken mobilsignal?
-Waka waka (Shakira)

Första sporten du utövade?
-Ridning skulle jag tro

Vad längtar du mest till just nu?
-Februari

Hur gammal har du tänkt bli?
-Jag tänker mig att jag ska få ett helt liv.

Kan du gå ner i spagat?
-Vilken dag som helst. Men sen blir det rullstolen.

Vad är du mest rädd för i hela världen?
-Att de jag älskar ska fara illa

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
-Ja

Röd, grön, blå eller gul mjölk?
-Mellan (röd)

Vad har du för färg på ditt påslakan?
-Rött tror jag det är nu

Sommar eller vinter?
-Vårvintern är helt fantastisk här uppe – håller med Erika här!

Tänt eller släckt när du ska sova?
-Släckt

Godaste drickan till frukost?
-Te, fast inget slår ju en färskpressad juice. Men det är inte realistiskt att förvänta sig i det här huset.

Vem kramade du senast?
-Svante

Duscha eller bada?
-Jag älskar att bada, dock inte i badkar.

Kan du ditt mobilnr utantill?
-Förmodligen?

Vad var det senaste som fick dej att skratta?
-Det var nog Betnér igår kväll (RAW)

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
-Har ingen nyckelknippa.

Vilken svordom använder du mest?
-Förra veckan så var Svante i tvättstugan och rev omkull hela tvättställningen med nytvättade kläder så allt låg i en stor hög på golvat. Jag var på riktigt bra humör och tog det hela med jämnmod, medan Olivia marscherade in och sa ett högt, tydligt och väldigt bestämt: HELVETE. Där har ni svaret. Jag svär inte särskilt ofta, men när jag gör det så… Nu har vi i alla fall bestämt, jag och Olivia, att ingen av oss ska säga så.

Äger du en Ipod?
-Ja, jag har en någonstans – vann den faktiskt i en tävling!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
-Min vad?

Hur många resväskor äger du?
-En

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
-Använder inte flipflops faktiskt.

Var köper du dina matvaror ifrån?
-Ica

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
-Ja

Vilken var den senaste filmen du såg?
-Såg slutet på Slumdog Millionaire igår, har sett den några gånger. Riktigt bra film.

Har någon av dina vänner barn?
-Ja

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
-Det beror nog på hur mycket jag vann? Julklapparna är väl vad jag försöker få ihop till nu.

Har någon någonsin kallat dig lat?
-Säkert

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
-Nä

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
-CD-vaddå?

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
-vanlig

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
-Nej, det tror jag inte

När var senast någon stötte på dig?
-Haha hade någon gjor det så hade jag antagligen inte fattat det heller.

Vad åt du till middag?
-Igår blev det räksoppa.

Använder du huvtröjor?
-Det händer väl

Kan du vissla?
-Javisst kan jag det!

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
-Ja! Helt säkert vet jag att jag har det. Vi gick i ett fackeltåg och var med på TV. Har ingen aning om vad vi demonstrerade för/emot?

Vem var den senaste som ringde dig?
-Johan

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
-Den “värsta”, det krävs en del för att få mig ur balans…

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
-Klart de gör.

Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
-09…

Tittade du på tecknat när du var liten?
-Jo på min tid var det Disney (som inte ens var klassiker då moahahaha) och Tom och Jerry efter Lilla Sportspegeln.

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
-Litet. Nä inte ens Citygallerian i stan kan räknas som stort.

Hur många syskon har du?
-3

Är du blyg inför det motsatta könet?
-Nä, varför skulle jag vara det?

Vilken film kan du alla replikerna till?
-Pretty Woman, Notting Hill, Fyra Bröllop och en begravning, Dirty Dancing, Där floden flyter fram…. finns garanterat fler!

Äger du några band-t-shirts?
-Nej

När flög du senast?
-Hem från Marmaris?

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
-Det står två travar med totalt sex stolar. Kring det andra bordet ligger fyra stolar under bordet. Allt för att slippa ha en dansande son på borden.

Läser du för skojs skull?
-Vad annars?!

Pratar du några andra språk?
-Engelska, bondska

Har du gråtit offentligt?
-Ja

Har du en stationär dator eller en laptop?
-Laptop

Försöker du alltid lära dig nya saker?
-Absolut

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
-Har varit piercad, har några tatueringar

Tycker du att killen/tjejen borde bjuda på första dejten?
-?

Kan du kasta macka?
-Jao

Vem var du med på bio senast?
-Johan

Vad har du för väder?
-Strålande sol, iskallt. Men solen tar sig knappt över trätopparna nu.

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
-Samhällskunskap (vi hade bäst lärare i samhälls och det märktes på betygen också)

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
-Oj… vad svårt. Självständig.

När sov du senast på golvet?
-Kommer inte ihåg…

Vilken är din favoritdrink?
-Kommer inte ihåg vad den heter, det är någon sydamerikansk med mörk rom, krossad is, massor med lime och råsocker

Gillar du din boendesituation?
-Jajamensan

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
-Definiera fungera? Jag fixar ju bevisligien dagarna med bara ett par, tre, fyra timmars sömn i perioder. Frågan är om jag fixar det särskilt bra.

Äter du frukost dagligen?
-Ja, det måste jag tyvärr. Är inte alls någon frukost människa men skulle behöva spendera förmiddagarna med huvudet i toastolen om jag inte åt frukost.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
-Ja och Nej. Just nu är jag ungefär hur uttråkad som helst men det är ju för att jag inte hinner/kan göra något för mig själv. Men det är ju övergående. Jag har det ju ganska bra om jag bara kan släppa mina prestationskrav.

Vilken är din favoritfrukt?
-Apelsin ligger bra till just nu.

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
-33 år

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
-Mycket.

Tror du på liv på andra planeter?
-Finns det här så finns det säker någon annanstans, far, far away… Men knappast något parallellt universum.

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
-Det var väl jag..

Tror du att gud är en man eller kvinna?
-Jag tror inte så mycket

Vad var det senaste du åt?
-En macka

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
-Det är nog ingen större skillnad

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
-Jag är nog döpt efter min mammas farmor som hette Johanna. Men kallades Hanna.

Gillar du senap?
-Ja

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
-Jag ska.

Har du någonsin köpt något från ebay?
-Nä (eller, jo. Tradera – en del av eBay)

Skulle du säga att du är trendig?
-Inte alls

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
-Jag skule tycka att det var jobbigt men tacka nej förstås.

Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
-erhm. Äre typ Darth Vader och gänget?

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
-Det beror på VEM, och vad det handlar om.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
-MÅNGA.

Tycker du att du är attraktiv?
-Det beror på dagsformen

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
-Nej

Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du helst hetat?
-Rufus

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers