.torsdag

9/23/2010 09:20:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Väldigt tråkig dag. Vädret är ruskigt, jag har varit uppe många timmar redan tyvärr. Vaknade med klåda i hals och öron vid tretiden kanske? Drömde på något konstigt vis att det hade med olika bredband att göra… och att man var tvungen att vispa hårt för att brebandet skulle fungera så att halsklådan skulle försvinna… eller hur det var? Mycket funderingar igår kring uppkoppling förstås, och tidigare på dagen var jag och olivia ute och vispade färg, vi målade lite plank som ska upp på huset, och insidan av stalldörrarna. Halsklådan har väl gått över, hoppas jag inte har nån otrevlig förkylning på gång.

Olivia vaknade och kom till oss, hon kunde inte heller sova så bra och var orolig länge. Väldigt jobbigt för henne att Johan jobbar hela tiden. Hon drömmer mardrömmar varenda natt, hon vaknar och ropar på oss. När Johan går på jobbet på mornarna är hon jätteledsen. Jag med, för den delen. Det är jobbigt att hon är ledsen, det är jobbigt att vara ensam hela tiden och när han väl kommer hem så orkar man ingenting. Idag har Olivia dagis att se fram emot och det vet jag  ju att hon gör så det är roligt i alla fall. Vi hittar ju såklart på så mycket kul vi kan om dagarna, men hon blir nog trött på mig och Svante. Särskilt dagar som igår då han var väldigt mammig. Tur han sover bra, vi fick ju två timmar ute med hästar målning och lite picknick i alla fall. Nog svamlat. Svante har vaknat, hör att han tänder och släcker lampan i sitt rum….

 

Later.

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers