.countdown

9/21/2010 12:27:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

10 FAVORITER
Färg:
guld, silver, vitt, svart, purple
Mat: soppa
Band: Metallica?
Film: Notting Hill                                                                                                                       Bok: Svååååårt!                                                                                                                                 Sport: Ridsport                                                                                                                     Årstid: Höst – just nu.                                                                                                               Veckodag: Fredag.
Glassmak: Cookie dough!
Tid på dygnet: Morgon, faktiskt.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Bra men trött
Smak: Blä.
Kläder: Lång tajt tunika
Bakgrund: Ljud från tv:n
Nagellack: I behov av omlackning
Tid: 12.22
Omgivning: Massor med kuddar, Baloo och Tilly
Irritationsobjekt: Saker som inte blir gjorda ordentligt

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner:
Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på tv: Ja
Kysst någon du inte känner: Ja

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Johan, det finns fler men han är den enda som jag faktiskt berättar allt för.
Du tycker om: Mina barn!! (Soon to be tre)
Du inte gillar: Det håller jag för mig själv.

2 VAL
Kaffe eller te:
Te
Vår eller höst: Höst

1 ÖNSKAN
Att jag ska våga göra det jag verkligen vill!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers