.hästskötare

9/07/2010 02:49:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jag och Olivia var ute ett par timmar mitt på dan. Jag målade stalldörrarna och Olivia lekte som vanligt. Hon gick ner till hästarna och jag påminde om att hon inte får gå in till dem. Höll ett litet öga på henne och såg så att hon aldrig gick in i hagen. Men hon var där nere länge och pysslade på och jag såg att hästarna stod vid grinden… och åt! Gick ner, mycket riktigt hade O måttat upp kraftfodret och serverat dem i deras hinkar som hon skjutit in under staketet. Som tur var, så var det dags för utfodring och Olivia brukar alltid hjälpa mig med det så hon vet hur mycket de ska ha. Det såg helt rätt ut. Hon är ju för duktig.. men förmanade henne och sa att hon får inte ge hästarna mat själv utan att jag måste vara med.

“Men då jag blir stor mamma, då får jag ge dom och så får inte du göra det”

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers