.torsdag

9/02/2010 12:35:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Bättre start på den här dagen. Hoppas verkligen att hela dagen blir mycket bättre, det är nog inte så svårt. Det finns i princip ingenting positivt att säga om gårdagen. Det mesta som kan gå fel, gick fel. Okey, köttsoppan blev grymt bra och god och så red jag och Pion kändes fin. Såret i mankammen har tagit ihop och ser perfekt ut. Synd bara att jag inte hann rida mer än tio minuter.  Resten av dagen glömmer vi.

Jag måste försöka komma i säng tidigare på kvällarna. Det är jobbigt att vara så här sjukt trött hela tiden. Hur vet jag dock inte, det krävs nämligen att jag får i säng maken också annars kan jag ändå inte somna. Han är värre än Alfons Åberg (och då menar jag Alfons, inte Reinfeldt). Ska bara…

Nu har vi i alla fall varit ute på en timmes promenad. Jättehärligt väder! Lite skav på hälarna annars känns mina skor bra. Jag får alltid skavsår av nya skor, tar ett tag att gå in dem. Vekling. Svante har lagt sig att vila och det ska vi andra också göra. Förkylningen gör sig påmind och bihålorna spränger. Olivia somnade inte på hemvägen från dagis idag, så det passar bra att vi tar lite siesta.

 

Later.

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers