.julstämning

9/16/2010 10:15:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Nu har jag fått upp (jul)gardinerna. Äntligen! Blev ju lite julvarning på dem alltså, men jag tänkte: Va fan, jag orkar inte byta gardiner om två månader ändå. Så det blev bra. Det ska ju passa i köket också och mycket går i rött.

DSC_0421

DSC_0422

DSC_0426

 

Sen, by request, vardagsrummet som återfått en del av sin forna charm. Mycket bättre så tycker jag om än vi hamnar lite nära storTV:n. Men nu är vi ju vana..

DSC_0428 

DSC_0429

DSC_0431

Gud vad jag längtar efter att diverse väggar ska försvinna, vissa tak ska bytas, vissa golv ska läggas, och vissa möbler ska målas om. För att inte tala om vad jag längtar efter nya soffan. Inte detta år, alltså.

Etiketter:

1 hälsningar:

Comment by Birgitta on 16 september 2010 kl. 22:54

Ja va fan, skit i det. Det blev fint tycker jag.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers