.fredag

9/03/2010 12:10:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Äntligen fredag… Längsta veckan någonsin tror jag minsann. Längsta natten också för den delen. Svante vaknade redan före fyrasnåret nångång, fick en flaska men somnade inte om. Jag var uppe till typ halv sex och försökte få honom att somna om, sen vart jag less och väckte J som gav honom en flaska till och till slut somnade han. Men inte jag. Jag hade krypningar i benen och kunde omöjligt somna. Hämtade en sittpuff att lägga upp benen på och hade en värmedyna emellan, till slut gav det sig och jag kunde somna vid sjutiden. Konstigt…

Jag var inte pigg klockan nio när O ropade. Det är jag inte nu heller. Har hunnit dammsuga lite i alla fall, och tvätta och hänga kläder. Ska se om S vill sova en stund nu, så kan vi gå ut lite. Tänkte ta lite bilder på hästarna. Synd jag inte tog någon bild på Pion då vi tog hem henne från betet i söndags, hon har lagt på sig mycket sen hon kom hem. Börjar undra vad vi odlar här hemma egentligen.. haha. Ser mest ut som ogräs tycker jag.

Later.

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers