.fashion

9/20/2010 10:06:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Ikväll när jag (äntligen) har fått surfa runt lite bland alla möjliga bloggar, så har jag reagerat lite på en sak. Hur himla inne jag är egentligen.

Det HÄR inlägget till exempel. Modebloggaren tipsar om de här skorna, och tänk! Jag har ju precis likadana ståendes ute i groventrén. Bara att borsta bort lite lera så är man hur cool som helst.

Sen tipsar ju en annan modebloggare om de HÄR fina tajtsen, och tänk! Gräver jag vbara lite i min garderob så hittar jag flera par tajts i samma stil. Med mocka och allt vid knäna. I vissa fall hela vägen upp till rumpan också..

Undrar, om man kompletterar outfiten med lite sporrar, spö och kanske en hjälm också – blir det riktig WOW-faktor då? Är det overkill att dra på säkerhetsvästen?

 

Later.

Etiketter:

1 hälsningar:

Comment by maria on 21 september 2010 kl. 06:38

*asg* Du är rolig Hanna =) Gud vad bra du är! =) /Maria

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers