.tisdag

9/07/2010 10:46:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Ny natt med skumma drömmar. Men det var fester på hög nivå. Kul så länge jag sov men kändes jäkligt jobbigt när jag vaknade. Är så less på festande trots att det var typ år och dar sen. Kanske håller man på att växa upp? Eller så är det bara inte värt det. Ålder i sig kan det knappast sitta i, det har man sett när man är ute och ser alla som rumlar runt…det tar nog aldrig slut. Skjut mig om jag krälar runt på golvet för att jag inte kan stå längre, nånstans i kläder som knappt täcker kroppen, eller om jag gör det påklädd för den delen, om tio år, eller tjugo, eller till helgen för den delen. Det är en sak att göra det när man är ung (18 inte 15) och inte vet bättre, men sen blir det bara ovärdigt och det vill jag inte vara med om.

Igår var vi flitiga minsann. Gjorde klart stalldörrarna så nu sitter de på plats. Fattas bara lite lås och beslag, och färg såklart. Kanske målar jag lite senare idag, när Svanten ska vila. Bra blir det. Hoppas de håller formen hela långa vintern nu… Man kan jobba så effektivt när barnen gått i säng. Väldigt skönt och en babyvakt är en mycket bra investering. Fattar inte hur vi klarat oss utan under tiden då den gamla var trasig?

Sitter med myssvante i knä nu, han laddar för att sova om en stund…tänkte bara få hämta Olivia först.

P.S. Glöm inte att IDOL börjar om ikväll! D.S.

 

Later

4 hälsningar:

johan on 7 september 2010 kl. 12:51

just det Hanna vad skall du göra ikäll??

johan on 7 september 2010 kl. 12:51

just det Hanna vad skall du göra ikäll??

johan on 7 september 2010 kl. 12:51

just det Hanna vad skall du göra ikäll??

johan on 7 september 2010 kl. 12:52

just det Hanna vad skall du göra ikväll??

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers