.planer

9/27/2010 02:54:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Nu har jag målat en hylla som ska in i Svantes rum. Det börjar bli dags att åka och hämta Olivia, Svante sover igen… känns taskigt att behöva väcka honom ännu en gång! Han var inte pigg i morse då han skulle följa storasyster på dagis. Vi fick locka och pocka länge för att få honom att slå upp sina blå/grå/gröna/bruna/ (Jag vet ärligt talat inte vad jag ska kalla hans ögonfärg nu). När vi kommer hem igen blir det djurronden som vanligt, sen måste vi nog åka och handla lite till middagen. Jag ska mäta en säng i Norsjö också om det går och så har jag ett Buzzador-paket att hämta ut. Barnrelaterat denna gång, har en till kampanj på gång som jag får testa själv också. Men den kanske kommer till veckan? Vet inte när den drar igång. Båda kampanjerna ska bli spännande i alla fall, den förta är jag väldigt skeptisk mot så förhoppningsvis får jag ändra mig!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers