.lågtryck

9/22/2010 12:28:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

är det knappast. Ute strålar solen som aldrig förr. I mitt huvud är det lågtryck dock, kan knappt resa mig från sittande ens utan att det snurrar om. Men det är väl inget direkt onormalt, bara att tänka sig för så man inte tuppar av och slår sig.

Vårt internet ligger nere... Ovanligt. Även mobilnätet tjorvar.. Börjar vara tröttsamt. Tur man inte är beroende av uppkoppling med skola och sånt just nu. Det vore katastrof.

Hade besök igår kväll och övernattningsgäster, det var riktigt trevligt även om hon fick jobba för det haha.. Har rensat ut ur gästrummet, har en hel del kvar förstås innan det blir klart - allt ska målas och så blir det kontor/gästrum istället.

Nu har vi badat, Svante vilar och vi ska gå ut en sväng. Undrar varför inte jag har fått en minsta lilla gnutta av det hårsvall mina barn får?




- Later! (mobilbloggat)

2 hälsningar:

Comment by Morsan! on 22 september 2010 kl. 19:18

Men herregud du har väl hårsvall om någon. däremot kanske du inte har så många lockar som du vill.

Comment by Hanna on 22 september 2010 kl. 21:02

Det är lockarna jag saknar ja ;)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers