.snicksnack

9/15/2010 06:29:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Svantes ordförråd… har säkert missat nåt!

Jaa! - ja
Ija - Olivia
Baa- bra
Huja! - hurra
Pappa - lampa, pappa
Mamma - mamma
mam mam - nam nam
Titta - titta, tittut
Dä - där
Hä - här
Prrrrrrr - häst
Prr- prr - pippi
Ksss - kisse, kanin
Taa - tack
Titte - tutte (napp)
Jajaja - aj aj                                                                                                                                              Halå – hallå (i telefonen)                                                                                                           Ova - Vovve


Tvåordskombo:
Titta hää - titta hä    

Sång:                                                                                                                                                            I aj I aj oh  -E –I-E-I-O  (Old Mac Donald)

Etiketter: ,

1 hälsningar:

Comment by jessica on 16 september 2010 kl. 09:41

Heeej. va roligt att du skrev på min sida =)

Visst är det såå, det stämmer alldeles utmärkt varanda ord du fått med gällande egentid efter, att ta vara på de tillfället osv...

Jag kommer nog känna så när jag väl har fött ut mitt mirakel...

Jag tog verkligen till mig de du sa och pratade igenom de med sambon.. Får se hur, när och vad det blir...

Tack för vishetsorden och hoppas ni alla mår toppen...

Läste något om att du skall ha bebbe igen ??? eller är ja ute och cyklar ??? kRAM

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers