vecka 36

6/27/2009 01:14:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

idag har det varit lite jobbigt att vara jag. Vädret helt ok, men galet mycket "åte". Till och med bremsarna har hittat fram. Inte mina kompisar. Däremot har jag haft nå jävulskt med sammansdragningar och då orkar man inget, allra minst böja sig ner. Med en vild tvååring i huset får man lov att göra det i alla fall, haha... imorgon är dock sambon hemma, men jag hoppas ändå att det är lite lugnare. det har tryckt på rätt bra neråt också så jag hoppas det är bebis som kryper neråt som ställer till det, och att allt blir lugnt bara den fixerat sig. Får väl veta hur det ligger till nästa vecka.

nu är det dags att sova kanske? härligt med myggdörr...

Posted by ShoZu

3 hälsningar:

Comment by SMÅKILLARNA on 27 juni 2009 kl. 19:31

Hoppas du haft en bättre dag idag Hanna? Du vi åker vid 8.30 imorgon och tar det nog ganska lugnt upp så vi kommer kanske kring 11 ca? Lär mig aldrig hur lång tid det TAR att köra upp! =) Vi tar med oss fika så ni vet! =) Fortfarande okej?

Men du REDAN fixat med försäkringen alltså?? Herregud vad du är SNABB Hanna!! Imponerande!/maria

Comment by Hanna on 27 juni 2009 kl. 20:35

Mycket bättre dag idag till och med :) Har nästan känt mig smidig så vi har passat på att ha in alla hästar för lite omsorg och träning. Har inte ens ont i ryggen!

Ett par timmar brukar det ta! Ni är så välkomna!

Comment by SMÅKILLARNA on 27 juni 2009 kl. 20:38

Åh vad skönt att höra och vad duktiga ni är som orkat ta in och träna hästarna i denna värme! Ja men då ses vi vid 11 ca då! =)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers