Älskade lilla flicka

6/25/2009 07:00:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

som blir stor tjej idag. 2 år! Kan ni fatta!? Det kan inte jag…Känns som om att det var alldeles nyss vi var och fiskade, grillade hamburgare och hade det gott samtidigt som jag för första gången upplevde något som senare visade sig vara värkar. Alltså riktiga värkar. Jag trodde nog att det var förvärkar, det hade jag inte provat på innan och det där var ju så fjantigt. Tydligt, men fjantigt. Morgonen efter  så var värkarna så regelbundna och kom så tätt så vi fick åka in till BB fast jag inte trodde att det var något. Men där trodde de minsann att det var på riktigt så vi fick inte åka hem igen. Sen vankade vi runt där hela långa dan och hade mest lite tråkigt. Ont hade jag egentligen inte, men lite tröttsamt att aldrig få vila ordentligt. På kvällen så badade jag, sen fikade vi och vid åtta så tog vi hål på den berömda hinnan. Två timmar senare så var hon ute efter en enda lång jättevärk – vilken drömförlossning egentligen. Bara två timmars pina, sen klart och HON var ju där… helt fantastiskt.

bilder från hårddisk 797

och nu fyller Olivia två år, hon pratar så vi har sår i öronen, sjunger, dansar och busar så man blir alldeles matt… hon är fortfarande helt fantastisk!

Ha en toppenfin dag älskade lilla flicka!

DSC_0062 DSC_0730 DSC_0731 DSC_0090

Mamma och Pappa

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers