Skicka lite goda tankar..

6/08/2009 08:48:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

..till Pi och föl ikväll så att de kommer igång. I och för sig måste jag jobba imorgon, har ett viktigt möte på morgonen men sen kan jag jobba hemifrån om det skull vara så att det kommer ett föl i natt! Nu ska jag ut i stallet och göra klart (allt har han inte fixat, min stalledräng). Hoppas Pion känner sig inspirerad att föla nu när hon är nyverkad och så. Man vill ju känna sig redo när det är dags…

Etiketter:

2 hälsningar:

Anonym on 8 juni 2009 kl. 20:53

De ska jag göra!!!
Kram Martina

Comment by SMÅKILLARNA on 8 juni 2009 kl. 21:42

goda tankar, goda tankar, goda tankar, goda tankar, goda tankar - såpp, nu är det gjort! =) /maria

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers