Natten var lugn

6/08/2009 10:03:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Nätterna är så himla lugna nu, så jag förväntar mig inte att det ska hända något. Pion äter bra, vilar så mycket hon kan men det blir ju fort för jobbigt när hon inte vill ligga. Det är väl bara att acceptera att det är en tjurig liten fölis denna gång. Och att ingen dräktighet är den andra lik! Men jag börjar känna mig trött och sliten....

Etiketter:

3 hälsningar:

Anonym on 8 juni 2009 kl. 10:30

Jag trodde verkligen att det skulle ha hänt i natt... men men det är väl bara att fortsätta hålla utkik här då. Hoppas att sockret smakar men inte ger utslag.
Kram Josefin

Comment by lillebror on 8 juni 2009 kl. 10:46

Du får väl kasta in henne i en finka o köra henne ett par varv på bastuvägen så ska du se att hon kommer igång =)

Comment by Hanna on 8 juni 2009 kl. 13:13

Josefin: Om det hade varit så väl! Men sockret gick ju bra iaf, alltid något! Ha en bra dag! Kram

Jens: Ja, det kan ju vara så att du har lösningen där...

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers