Så blev det

6/12/2009 09:02:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag har jag gått och städat, plockat och tvättat hela dagen. Bara plock alltså, inget dammsugande eller skurande åtminstone. Sen ägnade jag två timmar åt att klippa gräsmattan. Det går ju fantastiskt fort, förr tog det fyra timmar och idag jävlades ändå gräsklipparen en hel del. Alldeles för mycket gräs på södra sidan tydlligen. Cyklade en liten liten tur när Olivia vaknade. Ja och sen var dagen slut och inte har jag vilat som jag skulle…

Olivia har dock haft en strålande dag. Hon har gått på pottan tre gånger, och pinkat alla tre gångerna. Ett framsteg från att springa på pottan var femte minut och kanske om vi har tur lyckas pinka någon gång… Ute och när hon sover har vi blöja för då är det så svårt att komma ihåg… Måste introducera potteriet på dagis tror jag, för där är det mer problem – hon vill nämlign inte göra i blöjan så då springer hon och håller och det verkar som om hon är hård i magen. Inte så bra, så det får vi ändra på. När hon kommer hem och får gå på pottan så är det nämligen inga problem längre..

Nu ska vi se FILM! Tro det eller ej!

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers