Curry nam nam not so much

6/17/2009 11:08:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Åh. Johan bjöd på en kycklingmacka till middag idag. Med jäkla curry. Jag har borstat tänderna, tvättat mig, skrubbat, tagit en lång dusch…och den där jäkla currylukten går inte bort! Tänk att de första 25 veckorna av min graviditet så tålde jag inte alls den där curry-lukten och det ska jag säga att det är inte lätt med mitt jobb. Nu tål jag den men jag avskyr verkligen att lukta curry. Sen tänker jag inte säga mer om det.

Hur får man bort curry-lukten?

Etiketter:

4 hälsningar:

Comment by lillebror on 17 juni 2009 kl. 23:13

ät en vitlök!

Comment by Hanna on 17 juni 2009 kl. 23:18

Hm... frågan är blir det bättre... eller blir det sämre? Om det är det senare så vet jag inte vad jag ska ta mig till...för hur får man bort vitlöken? ;)

Anonym on 18 juni 2009 kl. 18:17

Ett hett tips kan vara att gnida in händerna med salt! De brukar funka för att dra ut lukten! Men det kanske inte är så smakligt att gnida in munnen med det... ;)

Anonym on 18 juni 2009 kl. 18:17

Kramar // Martina ;)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers