Boooring

6/02/2009 09:07:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Åh vad jag känner mig tråkig som bara bloggar om hur trött jag är.. Hoppas få känna mig lite utvilad snart.

Kollat läget med bebisen idag. Det verkar vara finemangs. Fast BM har lite svårt att känna hur den ligger. Eller hon tycker att det känns mer som om att huvudet är ner, kanske, men jag får ju inga sparkar uppåt och inte har jag då känt av några volter heller. Men livat är det. Så jag vet inte, men det är ju som sagt en bit bort ändå. Magen har inte blivit  större denna gång, tack för det, inte vikten heller snarare tvärtom. Tack för det. De flesta värdena var OK, som blodtryck, blodsocker, järnvärde och så. Däremot så hade jag socker i urinet denna gång?? Hallå… här har man hållit sig från alla godsaker i flera veckor bortsett från en liten tårtbit på morsdag… och då har jag verkligen varit duktig också. DÅ får jag utslag på sockret… så nu måste jag göra en glukosbelastning, det är ju inte så bra om man får utslag på socker när man inte ätit det i annan form än bär och gröna sura äpplen. Det är ju inte så att jag har frossat i frukt och grönt precis, även om jag kanske hade velat hehe. Nu när äntligen blodtrycket är i ordning och vi gjort tillväxtultraljud för att se att bebisen växer tillräckligt så ska ni se att det blir nya bekymmer. Så då får vi kolla så inte bebisen växer för snabbt istället? Det vore väl nåt… prova allt på skalan, liksom.

NU tänker jag kila ut och se hur det står till med poahästen som bara kniper. Kommer väl en liten rapport sen..

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers