Vecka 33

6/05/2009 07:55:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

tänk vad tiden gå… redan vecka 33! Tänk att jag bara ska jobba i 3½ vecka till. Sjukt… vad ska jag göra sen, då jag inte ens har någon skola kvar? Ja, förutom att ta hand om två barn, fyra hästar (en liten stund tills de blir tre igen), gården och en sambo då förstås. Men jag menar, vad ska jag göra utöver det? Ska bli intressant att vara föäldraledig på riktigt. Tror jag har gjort mig förtjänt av det faktiskt.

En mycket lugn natt bortsett från mina drömmar som verkligen har tagit fart och stör sömnen minst lika mycket som hästar och barn haha… Men har nog lyckats sova ovanligt bra emellanåt, att jag måste kolla till Pion med jämna mellanrum är svårt att göra något åt, men skönt att kunna somna om däremellan. Nu måste jag åka iväg på jobb.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers