ujuj

6/30/2009 07:46:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

skrev en lång rapport igår om hur dåligt jag mådde. Kanske lika bra att det inlägget försvann på vägen? Hur som helst så har jag legat med feberfrossa utan nämnvärd feber, och med hosta, illamående, ont i magen och kraftig huvudvärk sedan jag kom hem från jobbet igår.  Hade det inte varit för att jag var inne hela dagen igår, och det var mest halvmulet och inte för vamt så hade jag sagt att det var solfrossa. Men det är tyvärr omöjligt. Just nu är jag mest orolig över huvudvärken eftersom jag aldrig någonsin har ont i huvudet. Känns inte så bra när man ligger i riskzonen för preeklampsi. Nåväl, jag har sjukskrivit mig sista arbetsdagen och ska ta det lugnt idag, har en tid hos BM imorgon så jag avvaktar tills dess. Förhoppningsvis är jag bara sjuk helt enkelt.

Ska sova en stund till om jag får

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Comment by Erika on 30 juni 2009 kl. 08:23

Krya på dig vännen! Hoppas att det inte är nåt allvarligt bara. Kram!

Comment by SMÅKILLARNA on 30 juni 2009 kl. 08:37

Nej men Hanna... Krya på dig idag och ta det lugnt!/Maria

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers